Hogyan tovább -2023

Drága Sztrovacsekek!

Borzalmas volt számomra 2022. De nem fogok panaszkodni, mert az én „világ-összedőléseim” senkit nem érdekelnek, max a pszichológusomat, de őt is csak azért, mert 8000 forintos órabérrel dolgozik. Makettezni szinte semmit nem maketteztem, a Youtube csatornám is a földbe állt, meg történt még pár ilyen, nagyrészt hétköznapi marhaság velem.

Voltak azonban páran, akik úgy gondolták, hogy segítenek, még akkor is, amikor senkitől nem fogadtam el segítséget. Sőt, kifejezetten rájuk csaptam az ajtót. Erre fogták magukat és toksotól berúgták … Nekik hálás vagyok. De amúgy hálás vagyok mindenért, amit kaptam. Legyen az pozitív, vagy negatív.

De hogy jó hír is legyen, ne csak mindig a fanyalgás, nyavajgás …

A tavalyi év elején sikerült egy együttműködést elindítani a Modellfutár webshoppal. Ennek eredménye, hogy ide a blogra már jó ideje nem kerültek fel a makettezés alapjaival foglalkozó írások. Ezek mindegyik átkerült a Modellfutár Tudástár szekciójába, ahol folyamatosan bővülnek a cikkek.

És még mielőtt rám fogjátok, hogy akkor én most „céges” meg „szponzorált” makettező vagyok …. hát … végül is … igen.

Mondjuk azért a munkát is odateszem mögé, na. Lehet prüszkölni, mint a vizes macska, de Nagy-Meszler Csabi, Makettezés blogján (terssék szépen megnézni, izgalmas. Kattintsatok a vastag betűkre, megnyílik a honlap) kívül nem igazán tudok mást, aki érthető, minőségi tartalmat készít, aránylag rendszeresen.

Ami azért elég szomorú is.

Így át kellett strukturálni ennek a blognak a tevékenységét, létezését, minden egyebet, ami ezzel kapcsolatos.

A következő döntést hoztam;

A blog megmarad a saját építéseim írott változatának, agymenéseknek, eszmefuttatásoknak.

A Youtube csatornán több rövid, szerkesztett (építős, dobozbontós, makettezéssel foglalkozó akármilyenes) videó készül.

A Youtube Live – ok egyelőre kérdőjelesek. Ennek ezer és egy oka van, de pl a számítógépem, és az egész közvetítő rendszer nem ott van, ahol a makettezés zajlik. És nincs kedvem Live-ok előtt órákat pakolni. Meg utána sem. A többi ezret el sem mondom.

Az alapokat részletező írások mennek továbbra is a Modellfutár Tudástárjában. Ott bevezetjük a videós részleteket is, de azt csak az adott cikkekből lehet elérni.

Továbbra is nagyon szívesen segítek bárkinek, aki elakad a makettezésben, esetleg kérdése van egy-egy makettes témával kapcsolatban. De mivel még mindig nem ebből élek, ezért a türelmeteket kérem. Mindent megválaszolok.

Mindenkinek kívánom, hogy legyen egy nagyon békés, nyugodt évünk.

Figyeljétek tehát a blogot, iratkozzatok fel a Youtube csatornára, etcetera …

Facebook: https://www.facebook.com/djminiatuer

Youtube: https://www.youtube.com/c/dobojani

Adigg is marrattok gívvváló dízdeleddel, a neduddgi.

2 Replies to “Hogyan tovább -2023”

  1. Szia!
    Nagyon örülök, hogy nem adod fel! Kitartá! A jó kolléga nem csak ígérget, de be is tart! Viccet félretéve, szerintem nagyon jó ötlet, hogy a szakmai és a magán blog külön lett választva. Nagyon sokat tanultam az írásaidból. Az, hogy Rejtő stílusában írsz, az pedig gyerekkoromat idézi fel.
    Hajrá.

    Kedvelik 1 személy

Hozzászólás

Design a site like this with WordPress.com
Kezdjük el